Klantenservice
Wij helpen je graag verder! Je kan ons een mail sturen naar [email protected] of een bericht achterlaten hieronder.
Allerion.nl Sarphatistraat 20-2 1018GK Amsterdam | [email protected] +31 6 4340 3688 KvK-nummer 82352429 Btw-nummer: NL862430513B01 |
Klachten?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier hieronder. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Neem contact op
Veelgestelde vragen
Verzending
1.1 Hoe lang duurt de verzending?
Heb je voor 23:45 besteld? Dan word deze de volgende werkdag bezorgd in Nederland, België, Duitsland en Luxemburg. Alle bestellingen die in het weekend geplaatst zijn worden in NL altijd op maandag bezorgd, voor het buitenland worden deze op dinsdag bezorgd.
Besteld op | Besteld voor | Bezorgd op |
Maandag | 23:45 | Dinsdag |
Dinsdag | 23:45 | Woensdag |
Woensdag | 23:45 | Donderdag |
Donderdag | 23:45 | Vrijdag |
Vrijdag | 23:45 | Zaterdag |
Zaterdag | 15:00 | Maandag |
Zondag | - | Dinsdag |
1.2 Wat zijn de verzendkosten?
Al onze bestellingen worden met Track & Trace verzonden via PostNL, DPD of DHL, zo kan je je bestelling altijd volgen. Wel zo makkelijk!
Voor Nederland bedragen de verzendkosten € 4.95 en voor België bedragen de verzendkosten € 4.95 per bestelling. Vanaf € 49 betalen wij jouw verzendkosten. Voor zowel Nederlands als België geldt van maandag - vrijdag voor 23:45 besteld, morgen in huis!
Bestelling geplaatst | Verzendkosten | Track & Trace |
NL en BE tot €49 | € 4.95 | Ja |
NL en BE vanaf €49 | Gratis | Ja |
1.3 Wat als ik niet thuis ben of de bezorging mis?
Geen probleem, dit overkomt de beste! Voor zowel PostNL als DHL geld het volgende: Niemand thuis? Dan geven zij het pakket af bij de buren. Of bij een PostNL/DHL-punt in de buurt. We laten natuurlijk een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen.
Indien het pakket niet word opgehaald binnen 1 week bij het ophaalpunt, sturen zij het weer retour naar ons. Indien dit het geval is zal je helaas de gehele bestelling opnieuw moeten plaatsen, het oude bedrag krijg je uiteraard retour.
Vragen rondom COVID-19
2.1 Heeft Covid-19 invloed op mijn bestelling?
2.2 Hoe wordt mijn pakket nu bezorgd?
2.3 Krijg ik mijn bestelling ook als ik in quarantine zit?
2.4 Leveren jullie ook tijdens de lockdown?
2.5 Welke maatregelen hebben jullie getroffen voor gezondheid van jullie medewerkers?
Om het risico op besmetting te voorkomen houden wij ons aan de richtlijnen van het RIVM en de regering. Alle medewerkers die thuis kunnen werken, werken thuis. Zo werken bijvoorbeeld al onze collega's van de klantenservice lekker thuis. Collega’s die dat niet kunnen, houden tijdens hun werkzaamheden (en pauzes) minimaal 1,5 meter afstand tot elkaar. Natuurlijk gelden er ook extra hygiëneregels zoals het schoonhouden van de werkplek, het werken met handschoenen, vaak handen wassen, etc. In ons logistiek centrum zijn er meerdere ploegen samengesteld die op verschillende tijden werken, om te zorgen dat er niet te veel personen tegelijkertijd aanwezig zijn.
2.6 Bezorgen jullie nog naar het buitenland?
Ja, op dit moment bezorgen wij nog wereldwijd.
2.7 Kan ik het virus oplopen via mijn pakket?
Bestellen
3.1 Hoe kan ik bestellen?
In 3 eenvoudige stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
- Controleer en regel je bestelling. Denk aan het juiste adres (postcode en plaats) en kies de gewenste verzendmethode.
- Rond af door te betalen. Dat kan met een Credit Card, Bancontact, PayPal, iDeal, Belfius, GiroPay of, indien aangeboden, via achteraf betalen.
3.2 Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je normaal gesproken binnen enkele minuten. Indien je na het plaatsen van je bestelling automatisch word doorgewezen naar de bevestigingspagina, dan is je bestelling goed bij ons aangekomen.
Door in te loggen op je account kan je ook altijd de status van je bestellingen controleren. Dit kan je zien bij "Mijn Bestellingen". Staat die er niet bij of heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Helaas kan het soms zijn dat je bestelling goed is ontvangen maar je alsnog geen bevestigingsmail ontvangen. Mogelijke redenen hiervoor zijn:
- Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
- De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden en is je ongewenste mail inbox terechtgekomen.
3.3 Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Het is mogelijk om nog iets aan jouw bestelling toe te voegen mits jouw bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn. Als hij nog niet verwerkt is, dan kun je nog artikelen toevoegen aan een lopende bestelling zonder extra verzendkosten voor de aanvulling. Als je nog iets toe wilt voegen moet je zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling contact met ons opnemen. Wij zullen dan je bestelling op hold zetten totdat de nieuwe items betaald zijn.